Bliv leder

Info om leder rekruttering  Klik her.

Motiveres du at se børn og unge vokse med opgaver og
ansvar – Er naturen din legeplads. Så er du måske vores nye leder hos KFUM Spejderne Bredballe?

KFUM Spejderne Bredballe er en velfungerende gruppe, der holder til i Ekkodalen i Bredballe. Vi er tæt på 100 spejdere og ledere og mødes hver tirsdag til sjove, spændende og lærerige spejdermøder.
Mange børn elsker at være- og lege i naturen og det mærker vi med mange nye børn. Derfor har vi brug for endnu flere ledere til vores Bævere (0. – 1. klasse) og Ulve (2. – 3. klasse).
Som spejderleder er man med til at planlægge og gennemføre spejdermøder og -lejre, hvor møderne naturligvis fylder mest. Vi er selvfølgelig meget udenfor og elsker at tænde bål, snitte, undersøge og passe på naturen, lege, bygge, synge, navigere, passe på hinanden og meget mere.
Hos Bæverne og Ulvene planlægger vi tingene i god tid, så det er muligt at passe lederrollen ind i vores normale hverdag. Du skal kunne deltage de fleste tirsdage når vi har møder. For at være leder behøver du ikke have været spejder før – bare have modet til at kaste dig ud i det. Vi skal nok hjælpe med færdighederne ligesom du kan komme på kurser.

Er du interesseret kan du kontakte én af os – vi glæder os til at høre fra dig

Niels Knudsen           Gruppeleder             Tlf:  5358 8678

Majbritt Fredgaard   Bæverleder               Tlf:  6194 0598

Peter Erdmann Bech Ulveleder                  Tlf:  2230 3395

Børneattester:

Alle børne- og ungdomsorganisationer kan desværre komme i situationer, hvor nuværende eller tidligere
medlemmer bliver anklaget for seksuelle krænkelser. Hos KFUM-Spejderne arbejder vi åbent og aktivt for
at undgå disse situationer, ved at screene vores frivillige ledere.
Således er det et krav, at alle ledere og medhjælpende medlemmer over 15 år afleverer børneattest fra Det Centrale Kriminalregister.