Er du eller dit barn ny spejder? Og har du spørgsmål?

Vi er mange, som gerne vil være med til at give dig en god start hos Bredballe Gruppe. Du har derfor flere muligheder for at få dine spørgsmål besvaret.

Kontakt en spejderleder

For det første kan du kontakte en af dine eller dit barns spejderledere. Du finder deres kontaktinformationer her:

Ledere hos bæverne

Ledere hos ulvene

Ledere hos juniorerne

Ledere hos Tropspejderne

Ledere hos seniorspejderne

Kontakt grupperådet (gruppens bestyrelse)

Du kan også vælge at kontakte en af medlemmerne i fra grupperådet, som alle er forældre til spejdere i gruppen. Du finder grupperådets kontaktinformationer her.

Skriv dit spørgsmål på Facebook

Hvis du har brug for et hurtigt svar, kan du også skrive dit spørgsmål på væggen i Bredballe gruppes Facebook gruppe. Her er der næsten altid en online, som kan svare på dit spørgsmål eller sige, hvem du skal kontakte.Facebook gruppen finder du her
Og tilmeld dig endelig Facebook gruppen. Så får du nemlig bl.a. informationer om arrangementer og billeder fra spejdermøder og -lejre.

Mød op til forældrekaffe den første tirsdag i måneden

Endelig har du også den mulighed at møde op den første tirsdag i måneden fra ca. kl. 18.20-18.45. Her vil vi stå en eller flere medlemmer fra grupperådet, som meget gerne vil byde dig velkommen, fortælle dig om det at være spejder og hjælpe dig med dine spørgsmål.

Hjerteligt velkommen til Bredballe Gruppe!

2015_08_Fødselsdag+Fanø+Spejderopstart 122